petak, 28. prosinca 2012.

Stollen po naški


Možda je ovaj kolač karakterističan za blagdane..ja sam ga i pripremala za Božić. Ali nisam stigla na vrijeme podijeliti recept s vama. Svidjela mi se ova kombinacija maslaca i svježeg sira, a umjesto karakterističnih sastojaka poput  kandiranog voća i grožđica, odlučila sam ovom kolaču dati domaći okus, pa sam stavila sušene smokve i domaće korice naranče i limuna koje sam sama ušećerila. Ovim postom zatvaram ovu  godinu! Nek Vam nova bude još bolja,slađa, veselija, zdravija i "deblja"!



za jednu štrucu (cca 12 feta)

250gr brašna
1 žlicica praška za pecivo
100 gr kandirane korice naranče
100 gr suhih smokava
50 gr šećera
50 gr pečenih lješnjaka
1 jaje
1 žlica meda
50 gr maslaca
150 gr svježeg sira
+
marmelada za premaz
mljeveni šećer



Brašno i prašak za pecivo promiješati u zdjeli. U posudi sjediniti omekšali maslac i sir, dodati nasjeckane korice naranče, nasjeckane smokve i grubo rezane lješnjake, dodati razmućeno jaje, med i šećer.
Od sastojaka zamjesiti tijesto i oblikovati štrucu. Drškom kuhače napraviti karakterističan kanal na kolaču. Pećnicu zagrijati na 190 stupnjeva pa kolač staviti da se peče 40tak minuta. Marmeladu zagrijati u lončicu pa još topli kolač premazati s njom. Kad se ohladi posuti ga mljevenim šećerom.


Broj komentara: 20:

  1. Božanstveno izgleda, draga moja želim ti sve naj u 2013.g!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasan je,jako ukusno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda mi jako sočno (a to mi je skoro i najbitnije) i zbilja mi se jaako sviđa kako si upotrijebila smokve i sir, bravo na ideji! PUno sreće u novoj godini! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasan! Ova tvoja verzija mi se jako svidja, izgleda fino sočno, a smokve obožavam.
    Svako ti dobro u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicno izgleda. Sretna nastupajuca godina :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam stollen i ne propuštam ga napraviti za blagdane. Sviđa mi se ovaj u tvojoj verziji, niti ja ne propuštam staviti korice limuna i naranče.
    Sretnu Novu godinu i sve najbolje Tebi i Tvojima želim !

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasan ti je stolen. Sve najbolje ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Stollen izgleda i više nego savršeno!
    Sve najbolje draga tamara u Novoj 2013. g. od srca želim!

    OdgovoriIzbriši
  9. 1 žlica praška za pecivo ili 1 žličica praška za pecivo?

    OdgovoriIzbriši
  10. 1 zlicica, evo odmah idem ispraviti!!hvala!

    OdgovoriIzbriši