subota, 13. travnja 2013.

Tikvice u škartocu??


I Talijani imaju svoje ludo tijesto. Pretpostavljam da ste svi čuli za ono "naše".  Ludo tijesto je vrlo popular recept na coolinarici. Ja sam ga isprobala već nekoliko puta i jako sam zadovoljna. Peciva su mekana a priprema je jednostavna al vratimo se sad Talijanima. E pa  oni imaju svoje ludo tijesto, rekla bi čak luđe od našeg.  Od samo par sastojaka, čini savršen  hrskav omotač za slane i slatke nadjeve. Oni s njim rade pite i savijače. Ja sam se odlučila za slani nadjev.





sastojci za ludo tijesto

300 gr glatkog brašna
3 žlice maslinovog ulja
6 gr soli
135 gr vode

za nadjev

250 gr svježeg sira
4 tikvice
40 gr nasjeckanog pršuta
2 češnja češnjaka
ribani parmezan  
sol, papar
maslinovo ulje


Sastojke za tijesto staviti u posudu pa umijesiti tijesto. Umotati ga u foliju i ostaviti da se odmori pol sata.
Za nadjev, na malo luka, popržiti češnjak, pršut na kockice i tikvice na tanke ploškice. Začini ti po ukusu, pazeći na slanost pršuta. Kad  se smjesa malo prohladi dodati joj svježi sir.

Tijesto podijeliti na dva dijela, razvaljati prvi dio i posuti ga  mrvicama, preko tijesta rasporediti nadjev pa prekriti drugim komadom razvaljanog tijesta. Peći u zagrijanoj pećnici na visokoj temperaturi, 250 stupnjeva 20 tak minuta.



Broj komentara: 14:

  1. Jako dobro izgleda. Tijesto je super, ja sam po tom principu radila tijesto za lemon meringue pie i zbilja je jako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad sam vidjela naslov, pomislila sam da će me nešto drugo dočekati na fotkama, a kad tamo pravo iznenađenje! Sigurno je bilo jako ukusno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda odlicno i sigurna sam da vrijedi probati Talijansko 'ludo tijesto'.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan dodatak i jako dobro izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja još uvijek nisam isprobala ludo tijesto iako je jedan od najpopularnijih recepata. Ovo tijesto odmah bilježim kao i cijelu kombinaciju koja mi je odlična, ide ljetno vrijeme kada će ovakve stvari biti i više nego dobro došle na stolu. I super mi izgleda !

    OdgovoriIzbriši
  6. Ostalo mi je tijesta, jer stvarno sam ga razvukla ko profi, a uopce nisam vicna vucenju tijesta..ostatak sam zaledila, nadam se da ce biti dobar i za kasniju uporabu ....super super recept!

    OdgovoriIzbriši