nedjelja, 12. veljače 2012.

Crveno kao ... ljubav!


Oduvijek sam željela isprobati ovu tortu. Svaki put kad naletim na fotku, iznova pobudi moj interes. I evo, sad je pravo vrijeme, kao još jedan prijedlog za slatko iznenađenje za Dan zaljubljenih, predstavljam vam Red velvet cake. Za crvenu boju zaslužna je jestiva boja za kolače, pitam se dal bi sok od cikle dao željeni efekt. Na ovom desertnom stolu, društvo joj prave prhki keksići ukrašeni šećernom masom, i šalica vrućeg aromatičnog čaja.


Za biskvit je potrebno
2 1/2 šalice brašna
1/2 žlice soli
2 žlice kakao praha
115 gr maslaca
200 gr šećera
2 jaja
ekstrakt vanilije
240 ml jogurta
1 žlica jabučnog octa
1 žlica sode bikarbone

 Promiješati brašno, sol i kakao prah. U posudu staviti omekšali maslac pa ga mikserom razraditi, dodati mu šećer, jedno po jedno jaje i ekstrakt vanilije. Postepeno dodavati suhe sastojke. U jogurtu razmutiti crvenu jestivu boju, ja sam stavljala dok god nisam bila zadovoljna bojom.  Obojani jogurt dodati u smjesu. u maloj zdjeli izmješati ocat i sodu i kad se zapjeni dodati u smjesu. U papirom obložen kalup uliti smjesu i peći na 175 stupnjeva 40 minuta. Ohladiti. Tortu vodoravno prerezati na tri kore.

za kremu
250 gr sirnog namaza
200 gr slatkog vrhnja
4 žlice mljevenog šećera
Sirni namaz razraditi pa dodati tučenom slatkom vrhnju kojem ste prethodno dodali šećer. Ovom kremom premazati kore i ukrasiti tortu.





23 komentara:

  1. Tamara predivnoooO!! gdje je recept za kolačiće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uskoro imam u planu objaviti jedan post s receptom za ove keksiće idejama za ukrašavanje.

      Izbriši
  2. Sjajno stilizirano...do detalja (caj sa 'etiketom' love)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve izgleda predivno, a tortu bi sad rado smazala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. I meni je ova torta velika zelja. :) Stalno gledma recepte i stvarno divno izgleda...
    Keksici su posebno lepi! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni torta nije ostavila neki dojam, dobra je ali ništa posebno, lijepa je, to da!

      Izbriši
  5. Jako slatko, fotke kao iz izloga slastičarnice :) Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tortica je prelijepa,divno dekorirana,zaista savršeno sve!

    OdgovoriIzbriši
  7. kako ovo dobro izgleda!!!.....keksići izgledaju jako ljubavno ali moj fokus je na torti:))))....

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni kolači i fenomenalni detalji. Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hej, svrati do mog bloga po dvije nagradice :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa sv je prekrasno!Sretan Dan Zaljubljenih!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. kad gledam ovu sliku pozelimpojesti brdo kolaca, a ja bas i nisam ljubitelj slatkisa. predivno je :)

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja odmjeravam ovu tortu ali nekako nisam baš fan boja za kolače.
    Ova tvoja krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  13. ja sam je dugo gledala, čak sam razmišljala da probam s sokom od cikle ....nije me se dojmila!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ova torta tako božanski izgleda! Već dulje vrime mi zapinje za oko na svim onim food stranicama, ali nisam je do sada radila. Jako lipe fotke!

    OdgovoriIzbriši