nedjelja, 26. veljače 2012.

Krostata sa skutom i mirisom agruma




Moj horoskopski znak za mene kaže da sam neodlučna, zaigrana i da se mogu predomisliti nekoliko puta u minuti?? e pa samo da znate, kad sam dobila domaću kravlju skutu odmah sam znala što želim. I to sam i napravila.


za prhko tijesto

1 šalica brašna
3 žlice šećera
mrva soli
korica limuna
120 gr omekšalog maslaca
1 žumanjak
hladne vode (koliko pita)

za nadjev

250 gr kravlje skute
1 jaje
4 žlice šećera
mrva soli
sok i korica  pola naranče iz bio uzgoja
sok i korica pola limuna iz bio uzgoja
3 žlice kiselog vrhnja
1 žlica škrobnog brašna


Za podlogu od prhkog tijesta potrebno je prosijati brašno, dodati mu šećer, sol i koricu od limuna,   pa dodati maslac iskidan na komadiće, vaniliju i žumanjak. Brzo umjesiti tjesto. Pripremiti kalup za tart s odvojivim dnom. Tijesto razvaljati na mastan papir pa zajedno s papirom utisnuti u kalup i staviti na hlađenje 30 minuta. Kad se tijesto ohladilo, izbockati ga vilicom i staviti peći u zagrijanu pećnicu na 180 stupnjeva dok rubovi ne dobiju laganu boju. Ohladiti. Skutu razraditi vilicom, jaje mutiti s šećerom dok ne posvjetli  pa dodati korice limuna i naranče, žlicu škrobnog brašna, sokove i kiselo vrhnje, na kraju kuhačom umješati skutu.Staviti ponovo u zagrijanu pećnicu dok se nadjev ne zgusne, vrijeme ovisi o debljini sloja, ja sam opekla 15 minuta budući da je moj kalup vrlo nizak.



Broj komentara: 28:

  1. Meni ovo predivno izgleda. Tako nježno i osvježavajuće!
    A koji si to znak? Ja sam znatiželjna:):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ovo dobro!! Ja nisam sigurna da sam ikad imala priliku jesti domaću skutu. Divota, super si utrošila poklon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma svakako bi ovo bilo dobro i sa kupovnom skutom, bitno da je svježa!

      Izbriši
  3. isprobavam tvoju slasticu već u utorak!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je sigurno jako mirisna i ukusna krostata. Kao što se tvoj horoskopski znak stalno premišlja, tako meni moj horoskopski znak mi ne da mira i moram pitati zašto pečeš prhko tijesto na papiru za pečenje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hmmm, na papiru ga lakše razvaljam i zajedno s njime stavim u kalup...a i da da kasnije ne moram prati kalup!!

      Izbriši
  5. wow. fotke su me oduševile ali i sastojci ove Krostate :) Divno! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma prekrasno, osvježavajuće, voćno... divno ti izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno, mogu zamisliti kako dobro mirišu korica naranče i limuna na vrhu kolača. A tek kada zagrizeš...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, jako volim miris agruma i vrlo ih šesto korisitim u receptima

      Izbriši
  8. I ja sam strašno neodlučna i predomislim se minimalno 5 puta :D Ali sigurna sam da bi u ovoj kombinaciji uživala. Em što volim skutu, em što volim kombinaciju s narančama. Čini mi se da bi nadjev lagano mogao okusom ličiti na cheesecake?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ljubitelj cheese cake ali ovo me oduševilo!!

      Izbriši
  9. Predivno Tamara,sada bih tako sa užitkom probala ovaj kolač,strašno mi se sviđa po sastojcima..fotke su ti divne:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantasticno izgleda. Tako lijepo prezentovano, super post

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivno je! Već zamišljam tu kombinaciju okusa i mirisa koju obožavam :) pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. limun i naranča su čarobni i nezaobilazni u mojoj kuhinji

      Izbriši
  12. Dovoljno je da samo pogledam ovaj divni kolač i osjetim kako je to fino, nježno, mirisno..., bravo, super si iskoristila skutu i napravila odličnu poslasticu. Prezentacija mi je posebno lijepa !

    OdgovoriIzbriši
  13. Tamara, jaaaaako mi se sviđa recept! ne mogu ti opisat koliko prije nisam volila sir u kolačima, a toliko danas živim za to da pojedem nešto ovakvo! Predivno! Oduševljava me i recept i kombinacija i slike :D

    OdgovoriIzbriši
  14. vidimo da ste umjetnica sa skutom! :) savršeni recepti! i mi u Paškoj sirani ćemo ovo morati probati! :D

    OdgovoriIzbriši
  15. vidimo da ste umjetnica sa skutom! savršeni recepti! :D i mi u Paškoj sirani ćemo ovo morati probati ;) http://siroteka.wordpress.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. juce isproban cista 10 , kolac je fenomenalen.. ja ga svima toplo preporucujem ....

    OdgovoriIzbriši