ponedjeljak, 6. veljače 2012.

Panna cotta d`amore




Za ovu panna cottu ne morate čekati Valentinovo. Recept je vrlo jednostavan i brz, jedino je potrebno malo strpljenja zbog podužeg hlađenja. A onda žlicu u ruku i navali...




200ml slatkog vrhnja
100ml mlijeka
100gr tamne čokolade, koristila sam Nestle Dessert Noir 52%
4 žlice šećera
2 žličice agar-agar praha
aroma naranče

U lončiću zagrijati mlijeko i vrhnje, pa dodati šećer i miješati dok se ne otopi, dodati 2 žlice agar agar i nasjeckanu čokoladu i maknuti s vatre. Ostaviti da stoji nekoliko trenutaka i onda miješati dok se sva čokolada nije otopila. Na kraju dodati aromu naranče. Posudice za posluživanje premazati biljni uljem, uliti panna cottu i staviti na hlađenje preko noći. Ako želite prilikom serviranja možete je izvrnuti na tanjur ili kao i ja poslužiti u prigodnoj zdjelici. Agar agar možete zamjeniti želatinom u listićima ili prahu.
Šaljem je Tihani za njen nagradni natječaj "Ljubav ide kroz želudac"





Broj komentara: 40:

  1. Jako, jako lepo... prva fotka mi se posebno sviđa ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Omg, ovo je tako romantično, zavodljivo i fenomenalno od "glave do pete"! Šalica, žličice, sadržaj šalice.. !!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pohvale za agar-agar, prekrasnu zdjelicu i ticino srca (pretpostavljam da su od ticina).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, tek se učim s agar agarom, i izbjegavam želatinu!!

      Izbriši
  4. Jako mi se sviđa recept upravo zbog dodatka agar-agara, već sam radila s njim, ali nisam radila panna cottu! Nisam znala za ovaj nagradni natječaj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, sad kad znaš za natječaj, nadam se da ćeš i sudjelovati!

      Izbriši
  5. Mora biti jako dobro, panna cottu ponekad ljeti pripremim, ali nisam još dodavala ovako čokoladu. Ideja sa srcem , serviranje i dekoracija su odlični, jako mi se sviđa, tako je lijepo i nježno !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja obično radim panna cottu s vanilijom ali ova mi se jako svidjela!!

      Izbriši
  6. Divno! I podsetilo me da smislim nesto slatko za 14.

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno prekrasno! Nisam nikad dodavala agar-agar u hranu.
    Jako lipo izgledaju, tako su simpatične ove zdjelice :)
    P.S. I daska mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, trudim se izbjeći želatinu gdje god je to moguće!!

      Izbriši
  8. A joj vidi ti kašičica. Ma oduševljena sam. Ova sa mašnicom je kao ženska a ona do muška, zar ne? Genijalno! Nisam je još pravila sve čekam nešto a ne znam šta čekam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasna prezentacija! Nisam još probala panna cottu u čokoladnoj varijanti ali budući da volim onu klasičnu, sigurna sam da bi mi se ova isto jako svidjela. Bila bi još ukusnija poslužena s nekim šumskim voćem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, znaš da sam razmišljala o coulisu od šumskog voća ali na kraju sam odustala!

      Izbriši
  10. Predivno Tamara! Gdje si kupila kalup u obliku srca?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ovo je keramička zdjelica, kupila sam je odavno!!

      Izbriši
  11. Super izgleda. Nisam znala za natječaj. Fora ideja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, sad kad znaš za natječaj hoćeš li sudjelovati??!!

      Izbriši
  12. Pravila sam Panna Cottu dva-tri puta i nje mi se svidela. Jos uvek mislim da je to ili zbog recepta ili zbog mene... Ne znam, ali mozda cu joj jos jednom dati sansu. :)
    Ali predivan je ovaj srcasti kalup! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja bi rekla da je to jedan malo drugačiji puding!!u čokoladnoj varijanti još i bolji!

      Izbriši
    2. daj joj šansu, nemoj odustati. meni su panna cotte koje sam jela vani bile uglavnom bezveznjikave, bezukusne i gumenaste. a onda sam našla dobar recept, napravila doma i zaljubila se u tu slasticu :)

      Izbriši
  13. baš prigodno, sve lijepo ukomponirano, prva fotkica mi je najbolja

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj kako mi je ovo fantastično,čokoladna verzija,svakako ću je probati..hvala ti na ideji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo da i ti jednom kod mene pokupiš ideju!!hvala ti!

      Izbriši
  15. Predivna je Panna Cotta :) baš odiše valentinovom :)

    OdgovoriIzbriši
  16. obožavam!
    kombinacija čokolade s aromom naranče, mora biti prefina.
    preslatko si nam je prezentirala :)

    OdgovoriIzbriši
  17. super idea!

    Pozdrav!
    Mislim da je to prilično prizor vidjeti Dioklecijanova palača pod snijegom. (google translation)

    OdgovoriIzbriši
  18. Izgleda slasno, a dekoracija je prelijepa:-)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovo mi izgleda tako savršeno i prefino, morat ću probati definitivno.. :) A slike tek.. fenomenalne su!! Jedino me zanima gdje se može kupiti agar agar?

    OdgovoriIzbriši
  20. hvala ti, ja sam agar-agar kupila u trgovini zdrave hrane

    OdgovoriIzbriši