utorak, 31. siječnja 2012.

Brza savijača sa višnjama


Zima je ozbiljno stisla i temperaturama ali i kratkim danima. Vječno mi nedostaje vremena, kuhanje se svelo na polugotove ručkove koje nadopunjujem po potrebei ili sastavu hladnjaka. A deserti....samo oni najbrži prolaze.Višnje volim najviše u kolačima, svježe ih rijetko jedem.  Budući da je Tamara u sklopu igre  Ajme koliko nas je za ovaj mjesec zadala temu višnje, nisam mogla a da s vama ne podjelim ovaj recept.


za brzu savijaču (3 komada) potrebno je

6 kora za savijače
400 gr višanja, otkoštenih, svježih ili zamrznutih

za "biskvit" potrebno je
2 mala jaja
300 gr šećera
225 gr brašna
125 ml mlijeka
100 ml ulja
prašak za pecivo
ekstrakt vanilije

Sastojke za biskvit  dobro promješajte da dobijete gustu ali tekuću smjesu. Na kuhinjsku krpu staviti prvu koru, premazati je s biskvitom  pa prekriti drugom korom. I drugu koru premazati s biskvitom pa po njoj rasporediti 1/3 višanja. Savijaču zarolati i staviti u masnim papirom obložen pleh za pečenje. Premazati je otopljenim maslacem. Isto ponoviti i sa ostalim korama, biskvitom i višnjama. Peći u zagrijanoj pećnici na 200 stupnjeva, dok lagano ne porumene.






22 komentara:

  1. Hvala za recept, totalno je mmmm! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ja sam radila i s šljivama po istom receptu i bilo je super!

      Izbriši
  2. Savijača od višanja ili trešanja mi je jedan od dražih brzinskih deserata.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako isto i ja pravim, odlična je, super slikice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Savijača je divna i meni je obožavana i najčešće ju pravim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidim da ova savijača ima svoj krug obožavatelja!!

      Izbriši
  5. Savijače su mi uvijek drage, a kada je ovakvo punjenje sa višnjama onda je još i više volim. Odlično si je napravila !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti, i ja volim ovaj kontrast koji daju kiselkaste višnje

      Izbriši
  6. Probala sam savijaču sa biskvitom i nisam bila oduševljena. Ne znam da li je bio u pitanju krivi recept ili jednostavno nisam tip za to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesi po ovom receptu radila??ja stavim jako tanak sloj ovog biskvit špa je skoro neprimjetan, samo pokupi onaj sok od višanja na sebe!

      Izbriši
  7. Krasno si je ukomponirala sa bojom tanjura...

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična štrudla, baš mi se dopada :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Un exquisito y hermoso strudel muy tentador ,me encanta el relleno una exquisitéz,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako lijepo! Već se dugo spremam napraviti ovakvu vrstu štrudle ali nikako da dođe na red.

    OdgovoriIzbriši
  11. odlična štrudla:) volim te brzinske i fine stvarčice.

    OdgovoriIzbriši