petak, 27. siječnja 2012.

Buđenje uz tiramisu cupcakes


Obožavam tiramisu ali ponekad volim promjeniti "oblik".  Sjećate se moje Tira(mousse)otte. Okus je uvijek isti, onaj koji razbuđuje. Ovdje sam kombinirala nekoliko recepata i jako sam zadovoljna rezultatom.


za cupcakese je potrebno (12kom)

1 šalica brašna
1 1/2 žličica praška za pecivo
mrva soli
5 žlica otopljenog maslaca ili ulja
vanilija
3/4 šalice šećera
1 veliko jaje
100ml mlijeka



sirup
100 ml vrele vode
3 žlice instant kave
2 žlice ruma ili marsale


krema
200 gr krem sira
150 ml slatkog vrhnja
2 žlice mljevenog šećera



U  kalup za pečenje muffina poslagati papirnate košarice. U zdjelu staviti brašno,šećer,  prašak za pecivo i sol pa dodati ulje, mlijeko i ekstrakt vanilije. Miksati dok se sastojci ne sjedine, ne duže od par minuta, zatim dodati jaje i još malo izmješati. Smjesom puniti košarice do 2/3 visine. Peći 15tak minuta na  180 stupnjeva.Kad se malo ohlade izvaditi ih na reštku i ostaviti da se ohlade do kraja. Za to vrijeme pripremiti sirup u koji treba uroniti kolačiće. Držeći ga za dno, lagano umočiti u sirup, i držati par sekundi. Mogu se i kistom premazati ali ovako sami upijaju sirup pa mi se ova varijanata više svidjela. Za kremu  sirni namaz razraditi mikserom pa ga lagano izmješati s tučenim slatkim vrhnjem. Kremom puniti slastičarsku vrećicu i ukrašavati kolačiće.


31 komentar:

  1. Ovakav tiramisu bih i ja jela, pod uvjetom da izostavim kavu iz sirupa. Prekrasno izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, mislim da nije problem izostaviti kavu, probaj s kakaom!

      Izbriši
  2. Prekrasno izgledaju! ja baš volim ovakve kolače, probala sam one tiramisu cupcakes od Marthe Stewart i oduševljena sam. Valja probati i ovaj tvoj recept, baš mame

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene su cupcakesi osvojili!!u svim bojama i okusima! Probat ću i te od Marthe!

      Izbriši
  3. E da mi je sad ova tacnica :)
    Ja ih radim po Tamarinom receptu (koji je jako slican ovom tvom) i zaista su savrseni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, stvarno sam ih napravila za čas!! čak i brže od klasičnog Tiramisua.

      Izbriši
  4. auu, ubijas me, ovo sutra pravim :D predivno je :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obožavam Tiramisu :)) Izgledaju prekrasno!! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. da, da, ubijaš nas! Još kad sam ga spazila na FB nestrpljivo sam čekala:-)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nadam se da se čekanje isplatilo!!drago mi je da ti se sviđaju!

      Izbriši
  7. Ja ne znam zasto ja tako retko pravim tiramisu... A svi ga obozavamo! Sjajna ideja, zaista! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ja vrlo često radim Tiramisu, možda čak najrijeđe u standardnom "obliku"

      Izbriši
  8. naslov je obećavao ali dočekalo me buđenje bez tiramisua;-))....
    hvala na receptu i ideji.....možda me sutra razbudi baš ovako nešto:))....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. trebalo bi ih malo više pojesti za efekt razbuđivanja!sve ovisi koliko je jaka kava

      Izbriši
  9. Fenomenalno! Samo mi nije jasno uranjanje u kafeni sirup: da li se skidaju korpice ili se bućnu zajedno sa njima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo pokušati ću objasniti, dakle sirup staviti u širu posudicu, kolačić držati za dno i lagano samo površinu uroniti u sirup,pa tako držati par sekundi, paziti da se ne uprlja košarica.Moji kolačići su bili malo uzdignuti pa sam to bez problema izvela, ako ne, uvijek ih možeš premazati kistom, nekoliko puta!

      Izbriši
  10. Ko bi im mogao odoleti. Kako si ih samo dobroo ufotkala!

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivni su! Tiramisu mi je slaba točka. Ne mogu mu odoljeti :) Reci gdje nabavljaš marsalu? Ja je bezuspješno već par godina pokušavam kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Marsali nabavljam u Italiji, ne korsitim je za ništa nego za kolače pa mi dugo traje!

      Izbriši
  12. Izvrsni i prekrasni !
    Da mi je jutros bio jedan u blizini uz šalicu kave ne bih imala ništa protiv :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Stvarno mame! Ja nisam uopće ljubitelj kave, ali Tiramisu obožavam. Sad si me upravo navela da razmišljam koliko sam uopće puta u životu jela torte s kremama od kave. Nikad.
    A tiramisu? Uvijek, čak sam ga i u Dublinu pronašla. Obožavam taj kolač, a tvoji cupcakesi baš su divni :) Sviđa mi se krema :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala, ja nikad nisam radila nikakav kolač s kavom osim tiramisu-a, mogla bi potražiti neki zgodan recept

      Izbriši
  14. Obozavam tiramisu. Volim sve s ukusom kafe. Super izgledaju, slike krasne

    OdgovoriIzbriši
  15. Es irresistible ésta delicia me encanta la crema ,un tiramisú perfecto y bellísimo,abrazos y abrazos.

    OdgovoriIzbriši
  16. Genijalno. Obožavan tiramissu. Super ideja sa cupcakes.

    OdgovoriIzbriši