ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Krem palačinke




Jednostavan, brz desert kao što su palačinke ali  u drugom obliku. Ne, nisu to američke palačinke, ovo su krem palačinke iz jedne kuharice, rijetko ih radim ali sam nedavno dobila inspiraciju kad sam ih ugledala u dvoboju kolosa, radio ih je Tom Gretić, evo. Ovako sam zasladila prekrasan zimski dan.


za palačinke je potrebno

3 jaja
30 gr šećera
40 gr maslaca
korica naranče i sok
30 gr brašna
vanilija
150 ml mlijeka



Bjelanjke izmiksati u čvrsti snijeg. Maslac i šećer miksati zajedno dok se nastane glatka krema pa dodati žumanjke jedan po jedan. Dodati sok i koricu naranče i vanilin šećer u smjesu. Naizmjence dodavati mlijeko i brašno, dok sve ne potrošite. Na kraju umiješati snijeg od bjelanjaka.
Zagrijati tavu i premazati je maslacem, uliti malu količinu smjese  i ostaviti da se sama rasporedi, ove palačinke trebaju biti debele cca 0,5 cm. Kad je palačinka pečena s donje strane izvaditi je na tanjur i posuti čokoladom u prahu, pa na nju staviti drugu palačinku koja je isto tako pečena s jedne strane. Možete ih posipati i vanilin šećerom ili šećerom s dodatkom cimeta. Za preljev sam koristila dulce de leche, kremu karamelastog okusa na bazi mlijeka. O njemu više drugom prilikom. Pozdrav s mora!




Broj komentara: 16:

  1. pozdravček tebi s kopna :) a palačinke su rajske!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čula sam već za krem palačinke, ali ne znam da li bi mi se svidjele, volim da su lijepo pečene.
    Pozdrav iz maškaranog ludila!!

    OdgovoriIzbriši
  3. volim ovakve palačinke, jedino ih ja prelijem vrhnjem i zapećem, ali i ovako su super

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršene su palačinke,a i slike mi se mnogo sviđaju!

    OdgovoriIzbriši
  5. jooooj kako fino izgledaju :) mmmmm, mogla bih probati ovo!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Divne palacinke a i slicice su prelepe :) x

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidjela sam palačinke, odlično izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala cure!

    @what`s for dessert, ne moraš se brinuti zbog ovog sirovog dijela budući se i on zbog topline druge palačinke "skuha". ovo je kao tanki biskvit

    @Ninakuhinja, znaš i ja ih na kratko ubacim u pećnicu ako ih želim servirati tople, nisam ih još s vrhnjem probala

    svakako ih preporučujem za isprobavanje!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ove palačinke su nešto što bih poželjela pojesti ovaj tren...predivne su!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sto mi je super ova poslednja fotka! To je Dominik? :)
    Palacinke super deluju. Nikad ih nisam pravila, mada sam nailazila na recepte... Moracu jednom! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. @Nely,hvala draga!
    @Miki, da to je moj Dominik!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Palačinkice izgledaju spektakularno! A more je preksano, zavidim ti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno si zasladila dan, a i fotke su prekrane, kako palačinki tako i kolača :)
    Krem palačinke sam već jela i radila i divne su mi :)

    OdgovoriIzbriši
  14. @ vidi mene, kolača... Mislila sam prirode :)

    OdgovoriIzbriši
  15. palačinke i cimet.. mmmmm..
    A taj dulce de leche se mislim raditi vec neko vrijeme.. ali me uvijek strah da negdje ne zeznem.. nešto ko i moja trema od pravljenja macaronsa.. :)
    Jedva čekam vidjeti recept!

    OdgovoriIzbriši
  16. Super su palačinke, bilježim ih i nadam se isprobavam, baš su prave za zasladiti zimski dan. Može i onaj na moru gdje je i zima posebna, divne su slikice !!

    OdgovoriIzbriši